امكانات شيلنگ ويبره بتن:

كاتر آسفالت بر | ماله پروانه اي | شيلنگ ويبره مكانيكي | ويبراتور بدنه | ويبراتور برقي | ويبراتور بنزيني | پمپ

امكانات شيلنگ ويبره بتن:

۳۳ بازديد

 ويبراتور انعطاف پذير كوچك و سبك وزن است. برخلاف نوع الكترود ، موتور توسط يك شلنگ انعطاف پذير لاستيكي به واحد ارتعاش متصل مي شود. حتي اگر هنگام بتن ريزي شيلنگ ويبره بتن تا حدودي خم شود ، باز هم مي تواند مفيد باشد. اين ويبراتور بتوني انعطاف پذير (ويبراتور داخلي) مي تواند در طيف وسيعي از برنامه ها ، از جمله كارهاي زيربنايي مسكوني ، ساخت محصولات ثانويه و قطعات آزمايشگاهي ، سنگ تراشي و ساخت ديوارهاي نگهدارنده مورد استفاده قرار گيرد.

استفاده از شيلنگ ويبره بتن در محدوده وسيعي از محل هاي كار به دليل استفاده از يك موتور مهر و موم شده دو عايق ساخته شده از جنس آلومينيوم ، سبك است و در طيف گسترده اي از مدل ها عرضه مي شود.

شيلنگ ويبره بتن سبك و بسيار آسان براي كار

ويبراتورهاي انعطاف پذير سبك وزن به صورت استاندارد حدود 5 تا 8 كيلوگرم وزن دارند. آنها همچنين قادر به حركت انعطاف پذير از مكاني به مكان ديگر هستند و در نتيجه كاربر پسند هستند. طول شلنگ و قطر واحد ارتعاش نيز متنوع است. شما مي توانيد از آنها براي مطابقت با محيط كارگاه خاص خود استفاده كنيد ، و در نتيجه سهولت كار شما زياد است.

بتن ريزي در مكان هاي عميق نيز امكان پذير است

ويبراتورهاي قابل انعطاف مجهز به استاندارد با شلنگ هاي قابل انعطاف 0.6 ، 1.0 ، 1.5 و 2.0 متر هستند. طول شلنگ را مي توان با توجه به شرايط خاص بتن ريزي در يك محل كار خاص انتخاب كرد ، و در نتيجه استفاده راحت مي شود. از طرف ديگر ، موتور مي تواند در ميان مدل هاي مختلف به اشتراك گذاشته شود ، كه امكان جايگزيني قطعات با طول هاي مختلف را فراهم مي كند.

كيس موتور از آلومينيوم قوي ريخته گري ساخته شده است

سري ويبراتورهاي دستي داراي موارد ساخته شده از آلومينيوم سبك وزن و قوي ريخته گري هستند. اين لرزاننده ها كه براي استقبال از شرايط خاص كار در محل كار طراحي شده اند ، مي توانند با خيال راحت استفاده شوند.

واحد ارتعاشي به راحتي قابل تعويض است

وقتي بدن لرزاننده يا شلنگ انعطاف پذير فرسوده شد ، مي توانيد به راحتي آن را تعويض كنيد. براي تعويض آن ، بايد فقط شلنگ (پيچ راست) را كه شلنگ انعطاف پذير بدنه لرزشي را به موتور مي بندد ، شل كرده و پيچ ها (پيچ هاي سمت راست) شافت انعطاف پذير و موتور را جدا كنيد.

سازه اي با عايق دوتايي و بدون نياز به زمين

مجموعه موارد مفيد موتور از موتورهاي ايمن و كاربر پسند با بدنه آلومينيومي ريخته گري قوي و ساختاري عايق بندي شده دوتايي و بدون نياز به زمين است. شافت آرماتور با استفاده از رزين از هسته سيم پيچ عايق بندي مي شود و بدنه موتور با استفاده از رزين از هسته ميدان عايق بندي مي شود و بدين ترتيب از عايق بندي مضاعف اطمينان حاصل مي شود. اين عايق توسط يك پوشش رزين روي سيمهاي داخلي تقويت مي شود.

شما مي توانيد شيلنگ ويبره بتن را با اطمينان از پيشرو صنعت خريداري كنيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.